czwartek, 12 września 2013

Tak jak obiecałam stylizacje:

marynarka: Bershka | top: H&M | spodnie: H&M |
| buty: Ryłko | naszyjnik: wyprzedaż internetowa 

kurtka: H&M | top: H&M | jeansy: Bershka | buty: Lasocki | 
okulary: sklepik w Londynie

skórzana kurtka: Bershka | sukienka: H&M

 żakiet: H&M | koszula: Bershka | spodnie: Promod |
| naszyjnik: Mohito | pasek: H&M

~
Zmieniłam trochę temat ogółu, bo miały być stylizacje do szkoły. Z takiej racji, że z Karoliną miałyśmy za mało czasu, nie byłyśmy w stanie zrealizować wszystkiego co zaplanowałam. Natomiast już mówię, że jeszcze nie raz się spotkamy i będzie więcej wszystkiego, bo w sumie racja na jeden raz wszystkiego się zrobić nie da. 
~

Moją ulubioną stylizacją (z tych 4) jest ta ostatnia. Równocześnie jest elegancka, dopasowana i ciekawa. Czasami fajnie się łączy pastelowe kolory z głębią czerni. Kontynuując. 

Przedostatnia stylizacja ma w sobie coś co zawsze podobało mi się podczas łączenia delikatności z pazurem. Skóra, sukience dodaje wyrazistości, co sprawia, że całość ładnie się łączy.

Stylizacja numer 2 podoba mi się ze względu na swoją skromność. Nie rzuca się w oczy, nie jest wyzywająca. Poza tym uwielbiam kurtki w kolorze khaki i skórzane botki. Ponadto podoba mi się motyw w jakim jest zrobiona kurtka - militarny.

Przechodząc już do pierwszej stylizacji, można się domyślić, że lubię printy zwierzęce, a w szczególności zebrę. Czarna marynarka dodaje całości hmm elegancji (+ szpilki też robią swoje). Poza tym klasycznie, biały top.

love brightya.

3 komentarze:

  1. jesteś taka ładna *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia :) ale modelką byś nie mogła być bo mimika twarzy ciągle ta sama.. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze to była moja pierwsza sesja zdjęciowa ;) poza tym mam ambitniejsze plan na przyszłość ;)

      Usuń