środa, 11 września 2013

Właśnie wróciłam od kosmetyczki i jestem wniebowzięta efektem jaki uzyskałyśmy. Większość paznokci jest w kolorze ciemny nude, a dwa serdeczne - białe z zeberką. Jak dla mnie plus.



~
W ogóle, byliśmy dzisiaj z klasą na Uniwersytecie Śląskim na wykładach o fizyce. Wszystko było świetnie zorganizowane, wykładowcy w ciekawy sposób przedstawiali rzeczy, które poniekąd były dla mnie trudne. Natomiast byłam tak zmęczona, że oczy mi się same zamykały... :(

Poza tym zastanawiam się nad kupnem nowych okularów, bo soczewki zaczynają mi dość mocno przeszkadzać. Może nie tyle co przeszkadzać, ale na pewno nie są tak komfortowe jak kiedyś. Wina oczu... W sumie spodobał mi się jeden model, który widziałam dzisiaj u Kasi :* natomiast muszę pooglądać i się mocno nad tym zastanowić :)

love brightya.

5 komentarzy: