wtorek, 3 czerwca 2014

Dawno mnie tu nie było... W niedziele byliśmy z Darkiem na 1 Szombierskim Rally Sprint (Bytom) MASAKRA jednym słowem. Świetna zabawa, świetni ludzie i świetne wspomnienia. Trasa była bardzo wymagająca, a że nie było jako takiego zapoznania to porobiliśmy kilka błędów. Grunt to fakt że nie byliśmy na szarym końcu w ogólnym rankingu. (klik!) Za dwa tygodnie w niedzielę, na pewno pokażemy się w Wodzisławiu.
~

Z ostatnich zakupów:

1.Rzemykowe sandały 59,90 PLN /H&M

2.Marynarka smokingowa 149,90 PLN /H&M 

3Koszula elastyczna 59,90 PLN /H&M

4. Spódnica z neoprenu 69,90PLN /Bershka
~

Mam teraz mnóstwo obowiązków związanych ze szkołą, więc nie jestem w stanie tu pisać tak często jak kiedyś. Zmieniając temat :) W tym tygodniu moja mama obiecała mi, że uszyje tą drugą spódniczkę, której nie mogłam się doprosić od dwóch tygodni, teraz tylko czekać na efekty pracy. Ohhh jak ja się cieszę, że ten rok już się kończy. Jeszcze tylko 43 dni i posty będę wrzucać ze słonecznej Hiszpanii 

love brightya.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz