czwartek, 29 sierpnia 2013

Ogólnie pojawiło się bardzo dużo propozycji na posty. Z racji tego, że nie mam tyle czasu ile bym chciała nie jestem w stanie tak szybko ich robić ;/ jeju co dopiero będzie jak się rok szkolny zacznie... Tak czy siak taki jest plan:

  1. Jak dbać o paznokcie oraz jakie odżywki warto stosować?
  2. Rozjaśnianie włosów w sposób nie niszczący ich (?)
  3. Szkolna torba - co? i jak?
  4. Makijaż na różne okazje
  5. Stylizacje do szkoły z mojej szafy 
  6. Metoda OMO (?)
  7. Coś dla panów (planuję, że sonda będzie do soboty do godz. 19.00)
Ponadto zamierzam jeszcze uzupełnić post "wyprawka do szkoły" tylko póki co nie mam pomysłu jak.

Piszcie pomysły, bo jestem strasznie ciekawa jakie macie :D a może ma ktoś jaki bardzo oryginalny, kreatywny pomysł :> taki, który nie jest związany z modą, urodą oraz wszystkim tym o czym piszę? wiem, że macie :*

love brightya.

1 komentarz:

  1. Opcję 5 poproszę. :> Z ciekawości, co takiego fajne posiadasz w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń