wtorek, 27 sierpnia 2013

Powiem wam, że przez tę chwilę napłynęło dużo pomysłów, co mnie bardzo cieszy ^^ Plan jest taki:
Jutro na pewno zrobię "wyprawkę do szkoły". Planuję duuużo zdjęć. Będzie między innymi o: "co ubrać na rozpoczęcie roku szkolnego", "co na co dzień do szkoły", "co niezbędne".  Ogólnie dużo tego będzie.

Jeżeli chodzi o resztę postów, które dopiero zrobię:
  1. Domowe sposoby na zdrowsze włosy
  2. Odżywki do paznokci
  3. Perfumy, które polecam
  4. Przepis na coś pysznego 
  5. Coś dla panów (jeszcze nie wiem dokładnie co, ale mam już kilka pomysłów)
Piszcie jeżeli jeszcze coś macie ;) ja czekam na propozycje.


love brightya.

1 komentarz:

  1. też mam zamiar zrobić taką notke przygotowawczą co do szkoły :))) ! hahaha :) nie no fajne pomysły masz, ja nie gustuje w czyms takim jak domowe sposoby na pielegnacje wlosow, ale milo sie czyta twojego bloga :) !

    OdpowiedzUsuń