wtorek, 27 sierpnia 2013

Dzisiaj szybki wypad na miasto z Pauliną i Szymonem ♥ 

W końcu kupiłam taką torbę jaką chciałam. Jak dla mnie idealna, chociaż denerwujący jest fakt, że nie ma żadnych przegród w środku ;/ ale cóż. Urok toreb z Diverse. Poza tym nabyłam dwa łączone łańcuszkiem pierścionki (muszę je wymienić na mniejszy rozmiar, bo w domu okazały się, że nie pasują) i 3 pary kolczyków, ale to kilka dni wcześniej.

 
 


Ogólnie torba wydaje się mała, ale mieści A4, więc do szkoły jak najbardziej. AA właśnie! W Diversie za okazaniem legitymacji szkolnej jest rabat 20% na wszystkie torby. 

~
Obiecałam dzisiaj post: "wyprawka do szkoły", natomiast nie jestem pewna czy wyrobię się z nim na dzisiaj, bo mam do porobienia dużo zdjęć, a poza tym jestem strasznie zmęczona i jeszcze raz muszę jechać na miasto... Jak nie dam rady zrobić tego postu, to na pewno zrobię inny, a ten dodam jutro.

love brightya.

5 komentarzy:

  1. A to ci pech :) Ja w zeszłym tygodniu kupiłam taką samą, tylko w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwszym półroczu zatęsknisz za wygodnym plecakiem, uwierz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całą 3 klase nosiłam takie torby i nie zamieniłabym ich na żadne inne, a książek w gimnazjum było nie dość że więcej to i grubsze były, więc nie zatęsknie ;)

      Usuń
  3. A jakie były jeszcze kolory toreb?

    OdpowiedzUsuń