sobota, 31 sierpnia 2013

Tak jak obiecałam post dla chłopaków, tak więc jest. Takie były wyniki waszego głosowania (a i tak na przyszłość. Prosiłabym czytać ze zrozumieniem, jeżeli ktoś wybrał odpowiedź "Inny" należało w komentarzu napisać jaki.) :


Ogólnie troszeczkę zmieniłam temat postu, ze względu na to, że ciężko było znaleźć stronę żeby stworzyć te outfity. Mam nadzieję, że to również was usatysfakcjonuje.  

Dobra no to zaczynamy ;) Na początek kilka ważnych zasad, których należy się trzymać podczas doboru ubrań i dodatków.
Więcej porad znajdziecie w linku który dodałam poniżej.


~
Dobra. Przechodząc już do tematu tak bardziej ogólnie. Postawmy sobie pytanie jako kobiety. Jacy są nasi mężczyźni? Jedni spokojni, cisi, do których bardziej będzie przemawiać styl klasyczny, stonowany, a nie ekstrawagancki. Drudzy natomiast uwielbiają dreszczyk emocji, adrenalinę, sytuacje gdy dzieje się coś dynamicznego. Dla tych odpowiednie będą ubrania, które poniekąd odwzorowują ich stosunek do całokształtu (?). Natomiast podałam dwa skrajne przypadki i oczywistością też jest, że schemat nie zawsze gra z naturą. Razem z Pauliną przygotowałyśmy kilka zestawów, takich na co dzień, ewentualnie na jakieś wyjście, które nam się podobają :)

Po lewej stronie są moje stylizacje, a po prawej od Pauliny.


Obie tworzyłyśmy na stronie H&M, z takiej racji, że ja nie znalazłam czegoś w rodzaju www.allani.pl tylko w wersji dla mężczyzn, także miałyśmy ograniczone materiały.

~

Przyznam się szczerze, że mam swój typ ubioru dla chłopaka, ale żeby nie było, że piszę tylko o tym co mi się podoba, zapytałam kilka dziewczyn o opinię. Wiele z nich podkreśliło, że lubią koszule ewentualnie t-shirty, jeansy najlepiej rurki (pod warunkiem, że wygląda to ładnie i jest odpowiednio dopasowane), trampki (np. Converse, Vans albo najzwyklejsze ;) mogą być też buty w stylu skate, jakaś luźna bluza. 

Kilka odpowiedzi nakładało się pod tym względem, że niektóre z nich powiedziały, że nie lubią koszulek polo, adidasów (szczególnie tych białych), czapek z daszkiem (chyba, że w grę wchodzi full cap to już inna sprawa), dresów. 

Jeżeli chodzi o dres. Owszem komuś może być w nim wygodnie, ale taki ubiór dobry jest do pracy przy np. aucie albo po domu. 

Jednak najważniejsze jest to, że powinniście się czuć dobrze w swoim ubiorze, natomiast jedną rzecz trzeba zapamiętać. Często jest tak, że ubiór człowieka, innym daje tzw. "pierwsze wrażenie", którego większość, później, niestety (albo stety) się trzyma.

~
Jeżeli chodzi o mnie to tyle :) Jeśli macie jeszcze jakieś sugestie, pytania bądź dopowiedzenia do całości tego postu, piszcie ja czekam na opinie ;)


Uzupełnienie od Michaela ;)

Uzupełnienie od Karoliny Golańskiej ;)

Uzupełnienie od Karoliny Gaszki ;)


Ogólnie fajną sprawą jest jak sami wymyślacie jakieś ciekawe outfity ;)

love brightya.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz