sobota, 31 sierpnia 2013

Tak jak powiedziałam, tak też zrobiłam. Kupiłam dzisiaj jeszcze jedne buty. Tym razem tenisówki Vans, ogólnie na jesień, do szkoły. Są bardzo wygodne, natomiast nadal uważam, że Converse'y są dużo lepiej wykończone i w sumie na nic bym nie zamieniła moich czarnych, skórzanych ♥ 

 

Dla porównania, tył moich Conversów:


W sumie są to moje pierwsze Vansy, także za wiele powiedzieć nie mogę, natomiast jeżeli chodzi o Converse'y to jak najbardziej służę radą ;) 

Ogólnie mam nadzieję, że się spiszą. Jedną z rzeczy, która mi się w nich baardzo podoba to fakt, że mają grubą podeszwę, co w moim przypadku jest mega potrzebne. Za jakiś czas zrobię porównanie Vans vs. Connverse. Jeżeli macie jakieś uwagi (tzn. plusy/minusty dotyczące Vansów/Conersów - piszcie w komentarzach, na pewno dodam je do porównania).

love brightya.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz