piątek, 27 września 2013

Mam tyle pomysłów na posty, że nie wiem od czego zacząć. ♥ Na początku października planuję dwie sesje. Jedna będzie coś a la ta ostatnia, a druga to niespodzianka, w którą zaangażuję moją kosmetyczkę, tak na marginesie to był jej pomysł. Świetny pomysł zresztą.  

W przyszłym tygodniu muszę kupić materiał w kwiatowy print, bo mam pomysł na kolejne DIY. Byłam w kilku sklepach (pasmanteriach) i w żadnym nie było ;/ może Wy znacie jakieś sklepy w Rybniku gdzie dałoby radę coś takiego kupić? Plan jest taki. Ogólnie siostra przywiozła mi z Warszawy taką torbę, a że jest ona typową reklamą firmy, więc muszę to jakoś ukryć. Problemem jest napis na niej. Kupiłam już czarną koronkę i okrągłe ćwieki. Zamierzam robić tak. Na tą stronę, na której jest napis, naszyć materiał w kwiaty, z góry dać koronkę, a na dół ćwieki. Jeszcze muszę wymyślić co robić z rączkami... 


Może Wy macie jakieś pomysły jak można to ładnie zrobić? Czekam na wasze propozycje ;)

Poza tym mam jeszcze zamiar zrobić te 3 posty, o których ględze już od ponad miesiąca. Zobaczymy, zobaczymy...
love brightya.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz