sobota, 21 września 2013

Niemożliwością jest to jak zakupy mogą kobiecie poprawić humor Po szkole poszłam do H&M i kupiłam płaszcz oraz torbę, o której pisałam w poprzednim poście. 

Płaszczyk jest cieplutki, wygodny i bardzo mi się podoba, głównie z takiego względu, że uwielbiam gdy w dany ciuch są wszyte części skórzane (tu: imitacja skóry). Miałam takie szczęście, na ostatni model *.* 

Jeżeli chodzi o torbę, szczerze się przyznam - myślałam, że będzie ciut mniejsza. Natomiast wyszło na lepsze, ponieważ im większa tym więcej się do niej zmieści :) Torba też z imitacji skóry.

ap. Jutro dodam zdjęcie płaszcza na mnie

~
Ze względu na fakt, że mam trochę więcej wolnego czasu (w końcu ogarnęła wszystko co związane ze szkołą), zamierzam zrobić posty, które już długo leżały mi na sumieniu...

Plan jest taki:
  1. Rozjaśnianie włosów w sposób nie niszczący ich
  2. Makijaż na różne okazje
  3. Czapki, apaszki, szaliki, rękawiczki na jesień/zimę
~
Poza tym, jutro o 9:00 mam zajęcia z chóru. O ironio, chciałam się wyspać, no ale cóż... ALE NAJWAŻNIEJSZE JEST TO, ŻE JEST WEEKEND . W sumie to się nawet cieszę, bo będę robić coś co baaardzo lubię.

love brightya.

3 komentarze:

  1. Moim skromnym zdaniem torba jest super, a płaszczyk jakoś tak śmiesznie wygląda, jednak czekam na zdjęcie płaszcza na Tobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE DA SIE WŁOSÓW ROZJAŚNIC NIE NISZCZĄC ICH !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko się da. znasz coś takiego jak domowe metody? np. miód?

      Usuń