sobota, 21 września 2013

Wiele rzeczy zalega mi w szafie i akurat nie chodzi mi o ubrania. Jeżeli ktoś z Was zajmuje się muzyką, mam świetną ofertę dla chętnych :) Sprzedaję wielomembranowy mikrofon pojemnościowy firmy MXL seria 900 (MXL 900s) oraz wzmacniacz gitarowy firmy LANEY Prism p20. Dodatkowo mam na sprzedaż statyw na podłogę, osłonkę na mikrofon oraz 2 kable (z mikrofonu do miksera oraz z miksera do komputera). 

Sprzęt jest praktycznie nowy, używany może z 2-3 razy, więc tym samym jest nienaruszony. Z mikrofonu jak i z wzmacniacza jestem bardzo zadowolona, natomiast ze względu na brak odpowiedniej ilości czasu, nie jestem w stanie prowadzić swojego studia, a szkoda. Tak więc 'pozbywam się' swoich zabawek. Jeżeli ktoś miałby pytania co do mikseru, to już nie posiadam, ponieważ wczoraj wysłałam go do Niemiec.

LINKI:



mikrofon MXL 990s

wzmacniacz LANEY Prism p20

love brightya.

2 komentarze: