czwartek, 31 października 2013

Tyle się ostatnio dzieje, że o ja ciee, co chwilę coś :) Szczerze powiedziawszy strasznie podoba mi się taki tryb życia, pomijając fakt że dziennie śpię średnio po 4-5h ale daje radę. Dzisiaj byłam na korekcie z paznokciami i z p. Moniką ustaliłyśmy wszystko co związane z długo planowanymi makijażami okazjonalnymi. 

Poza tym, dzisiaj, po szkole poszłam kupić płaszcz zimowy, no i mam! + bransoletka z napisem "LOVE . TRUST . PEACE" i metalową gumkę do włosów (złotą). Tak czy siek jutro dodam zdjęcia.



Jeszcze wracają do makijaży i paznokci. Planowany termin to 23 listopada (cała sobota) więc myślę, że w następujący po niej poniedziałek / wtorek, dodam post ze zdjęciami make up'ów. A i paznokcie:


Aaaa jeszcze jedno :) Czekam na WASZE pomysły na posty ;)

love brightya.

8 komentarzy: