poniedziałek, 4 listopada 2013

Po długim gdybaniu, doszłam do wniosku, że parka, którą ostatnio kupiłam jest na mnie o wiele za duża, a szkoda :( teraz tylko czekać aż na shop online Bershka pojawi się rozmiar S... 

Ostatnio coraz więcej kupuję na vinted.pl. Obecnie czekam na kuriera z dostawą białych, niskich conversów, pierścionka i bransoletki. Świetne jest to, że nowe rzeczy z metkami można kupić o połowę taniej. Poza tym każdy znajdzie coś dla siebie :)  



Zapraszam Was również do mnie :) VINTED BRIGHTYA.
~

Powoli zaczynam się wkręcać w zakupoholizm związany ze świętami, a to dopiero za 1,5 miesiąca... Boję się pomyśleć co będzie zaraz przed. Pewne jest to, że w przerwie między świątecznej, ze względu na to, że będę miała mnóstwo wolnego czasu wybieram się na zakupy do nowo otwartej Galerii Katowickiej oraz do Silesia City Center.

Ap. świąt. Macie może jakieś ciekawe pomysły DIY dla najbliższych?  :) Póki co polecić wam mogę ♥ made with love ♥ by BarbaraW zeszłym roku zaciągnęłam od niej mnóstwo inspiracji i wszystko pięknie powychodziło :) 
~

MIŚKI! CZEKAM NA WASZE POMYSŁY NA POST 
love brightya.


Jeszcze przegląd z ostatniego tygodnia:

kupione na: vinted.pl

kupione na: vinted.pl

kupione w: Bershka

love brightya.

4 komentarze:

  1. właśnie dzisiaj w szkole się zastanawiałam gdzie Ty kupiłaś ten sweterek. Jest prześliczny, nie chcesz go sprzedać? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprzedajesz tą parkę?

    OdpowiedzUsuń