niedziela, 13 października 2013

W piątek po szkole z Pauliną byłyśmy na pysznym latte w Cafe 5. Fajnie było się spotkać, poobgadywać naszych kochanych panów ♥ a tak ogólnie, to nigdy nie piłam latte, bo zawsze jak już chciałam to coś mi nie pasowało, dlatego twierdzę, że Pauli ma dar przekonywania 

Ap. Cafe 5, strasznie podobają mi się dwie akcje, które prowadzą. W sumie kiedyś czytałam nawet o tym, albo w jakiejś angielskiej prasie albo na internecie i myślałam sobie, że do nas trafi to dopiero za hmm parę ładnych lat.


Poza tym czekam na paczkę z Wrocławia ♥ Jakiś czas temu pisałam o sklepie VintageShop, który strasznie przypadł mi do gustu. Wczoraj zamówiłam te dwa cudeńka:


RAJSTOPY Z PODKOLANÓWKAM - SMART GIRL

&

CZARNO-SZARE LEGGINSY -RITTa


Co sądzicie? 
love brightya.

1 komentarz: