poniedziałek, 27 stycznia 2014

Bardzo spodobały mi się białe bluzki z czarnym kołnierzykiem - tzw. pensjonarki. Z racji tego, że można ją samemu zrobić ze zwykłego, białego t-shirtu, postanowiłam, że tego dokonam. 

Co jest nam potrzebne?
  1. Biały t-shirt (dekolt powinien być trochę mniejszy niż w normalnym, tzn. musi być wyżej pod szyją)
  2. Czarny materiał na kołnierzyk
  3. 8-10 guzików
Jeżeli chodzi o mój kołnierzyk to jeszcze nie do końca zdecydowałam się jaki on będzie. Natomiast polecam wam post  DIY - jak zrobić kołnierzyk? autorstwa MAGNES. Dziewczyna naprawdę świetnie opisuje jak poklei, co zrobić. Wiele wzorów, szkiców można znaleźć w wyszukiwarce google i na blogach DIY (ostatnimi czasy wszystkie dziewczyny się za to biorą. DZIWNE :)

Plan jest taki:
zdjęcia: vinted.pl

Jeżeli macie jakieś fajne pomysły DIY to piszcie na ask.fm lub w komentarzach.

love brightya.

2 komentarze:

  1. Bardzo, ciekawy pomysł :) od niedawna śledzę twojego bloga i powiem ci że odwalasz dobrą robotę :) jeżeli chodzi o mnie to duży + Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry pomysł na wpis, cieszę się że spodobał się mój kołnierzykowy przepis :)

    OdpowiedzUsuń