poniedziałek, 6 stycznia 2014

Nowy rok się dopiero zaczął, a moja szafa już odmawia posłuszeństwa... Z przykrością stwierdzam, że jestm uzależniona od kupowania ubrań.



Ostatnio, przez czysty przypadek trafiłam na bardzo ciekawy, internetowy second-hand. Pierwsza moja myśl "aha, same szmaty", natomiast po głębszym przejrzeniu ubrań, śmiem stwierdzić, że jest całkiem całkiem. Póki co czekam na pudrową bluzkę, która jest poniżej. Gdy ją dotanę, na pewno zdma recenzję jakości ;)

Pudrowa bluza z zamkiem (...) - www.second-shop.pl 


Poza tym standardowo sklepy z galerii handlowych, vinted.


Body ze stójką - STRADIVARIUS

JEANSY REGULAR FIT - RESERVED

Żakiet z podszewką H&M - www.vinted.pl
~

Natomiast w końcu przemogłam się do www.szafa.pl. Oczywiście są rzeczy, które mnie w niej denerwują np. prowizja od każdej zakupionej rzeczy, ale z ogólnych informacji wiem, że jest o wiele bezpieczniej jeżeli chodzi o wymiany ubrań z czym na www.vinted.pl jest dość duży problem.

Czarno-biała bluzka PULL & BEAR - www.szafa.pl
Kupiłam jeszcze taki ładny wieloelementowy, pudrowy naszyjnik w Reserved i okulary typu Ray Ban Wayfarer tylko bez dolnej oprawki, czarne, zerówki.

Tego byłoby w sumie na tyle. Najbliższy post bęzie poświęcony maseczkom domowym. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz