środa, 5 marca 2014

Ostatnimi czasy nie mam w ogóle chęci chodzić po sklepach, dlatego w tym miesiącu postawiłam głównie na zakupy przez internet. Póki co...

Skórzane czółenka na koturnie /Ryłko - 199,90 PLN  159,90 PLN 

CZÓŁENKA DAMSKIE F5200K _671

Jeżeli chodzi o mnie, zdecydowanie seria Relax jest jedną z najlepszych zaraz po Estimie. Są to jedne z nielicznych butów, które można nosić praktycznie do wszystkiego i praktycznie w każdą pogodę. Nie odzierają, nie ściskają - są bardzo wygodne.

~
Czarną, skórzaną torebkę - łódkę /u waldka - 179,00 PLN
Torebka jeszcze do mnie nie doszła, ale mam wielką nadzieję, że zobaczę ją w tym tygodniu. Kupiłam przed ostatnią sztukę, więc jeżeli którejś z was się spodobała to jak najbardziej :) Torebka polskiej firmy, wykonana ze skóry naturalnej, mieszcząca format A4. Więcej informacji w linku, natomiast na pewno odezwę się jak do mnie dojdzie :)

~
Plecak Burton - Treble Yell True Black /Burton - 199,90 PLN
Plecak doszedł do mnie dzisiaj. Z doświadczenia wiem, że wszystkie produkty Burton'a są najwyższej jakości. Poczynając od całego zestawu snowboardowego (snowboard, buty, wiązania) kończąc na ubraniach. Ponosimy, zobaczymy :)

love brightya.

3 komentarze:

  1. jaka śliczna ta torebka!

    OdpowiedzUsuń
  2. te buty nie odzierają cię nawet na piętach?

    OdpowiedzUsuń