sobota, 5 kwietnia 2014

Bardzo pracowity i w sumie smutny tydzień, ale to swoją drogą. Jedyne co mnie pociesza, to fakt, że zaczyna być coraz to cieplej i pozostaje mi tylko odliczanie dni do wyjazdu do Hiszpanii :)

Dzisiaj byłam na sesji zdjęciowej do Warsaw Street Fashion. Moje pierwsze wyobrażenie o całej tej akcji, kiedy zaproponowano mi współpracę, było takie, że w zasadzie nie wiedziałam czy dobrze robię, idąc tam, natomiast teraz jestem bardzo zadowolona. Kilka godzin pracy nad samym make-up'em, fryzurą i stylizacją, robi swoje :) Po prostu już nie mogę doczekać się zdjęć. 


By the way. Ostatnio mam dużo więcej czasu na chodzenie po sklepach, w związku z tym moja szafa diametralnie się powiększa, ale to na plus :) 

1.Cienki kardigan 49,90 PLN (klik!)

2. Krótki top-biały 19,0 PLN (klik!)

3. Plisowany szalik 29,90 PLN (klik!)

4. Okulary przeciwsłoneczne 24,90 PLN (klik!)


5. Bransoletki 15-pak 19,90 PLN (klik!)

6. Bransoletka 9,90 PLN (klik!)



Dodatkowo we Wrocławiu kupiłam jeszcze czarny, zaplatany sweter i podwójną bransoletką, natomiast nie umiem znaleźć odpowiednich zdjęć. Postaram się zrobić jakieś na dniach i wrzucić do tego postu.

Wszystkie ubrania i dodatki, które kupuję, staram się podciągnąć pod stylizacje letnie. Fakt faktem, na krótkie spodenki jest jeszcze nieodpowiednia pora. Dodatki w kolorze złota, mają na celu rozjaśnianie stylizacji.

Dawajcie pomysły na post - ask.fm
love brightya.

2 komentarze: