środa, 7 maja 2014

W końcu coś nowego :) Z racji tego, że mam wolne, pojechałam na miasto kupić sobie materiały na spódniczki. Mam jeden projekt, ale na dwa, cudowne kolory. W sobotę będziemy się z mamą  "bawić", do tego jeszcze funkcje kwadratowe z parametrem... Jeżeli chodzi o kolory materiałów: neonowy żółty i błękitny.

 PROJEKT:

Poza tym bardzo dużo ubrań kupuję na vinted i zastanawiam się czy nie zrobić filmiku "WIOSENNY HAUL ZAKUPOWY".



a jeżeli chodzi o nowości w mojej szafie z vinted:

1. Szorty z wysokim stanem H&M - 50 PL 2. Miętowy sweter warkocz ZARA - 35 PLN 3. Dwa sweterki H&M - pochodzą z wymiany - łączna wartość 80 PLN 4. Wiosenna kurteczka Bershka - pochodzi z wymiany - 50 PLN




Z vinted to by było na tyle. Ostatnio przez przypadek natrafiłam na sklep na facebooku Madeleine Jewellery. Dziewczyna robi naprawdę śliczne bransoletki i oczywiście 2 u niej zamówiłam, ale jako zestaw. Zapłaciłam za nie 60 zł, jedna jest różowa ze srebrnymi przekładankami, a druga jest biała z zawieszką z napisem HOPE. Niestety nie mam zdjęć, ponieważ projekt był mój, ale na pewno zrobię gdy bransoletki przyjdą. 

Poza zakupami internetowymi, przed maturami, po szkole miałam czas, a że potrzebowałam kilka rzeczy, z czego udało mi się znaleźć tylko czarne spodnie... Reguła jest taka, że najlepiej nie planować tego co chce się kupić.

1. SPODNIE PUSH-UP - 89,90 PLN 2.ZESTAW 2 BANDEAU W KWIATY I PASKI - 39,90 PLN /Stradivarius



Jeżeli chodzi o zakupy to by było na tyle, mam nadzieję, że niczego nie pominęłam. Myślę, że uda mi się jeszcze w tym tygodniu napisać post dotyczący bransoletek od Madeleine Jewellery oraz pierwszej spódnicy. Póki co zastanawiam się, który kolor spódnicy wziąć jako pierwszy. Decyzję pozostawiam wam :)

Proszę Was abyście tutaj głosowali: klik!


love brightya.

5 komentarzy:

  1. piękny jest ten miętowy sweterek *.* jeszcze za tak małe pieniądze...

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjdziesz w nim jutro do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, bo czekam aż przyjedzie do mnie :) ale w przyszłym tygodniu na pewno :)

      Usuń
  3. koniecznie zrób tego haula!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób filmik :)

    OdpowiedzUsuń