niedziela, 13 kwietnia 2014

Z racji tego, że nie mam co robić o trzeciej w nocy, postanowiłam sobie, że zobaczę film "Niezgodna" na podstawie książki Veronici Roth. Tak samo jak Igrzyska Śmierci tak i to mnie zachwyciło i od razu kupiłam  dwie pierwsze części trylogii: "Niezgodna" i "Zbuntowana", teraz tylko czekam na trzecią - "Wierna". W zasadzie nie powinnam robić zakupów pod wpływem impulsu, ale mam szczerą nadzieję, że książka będzie o niebo lepsza od filmu. Ohhh już po prostu nie mogę się doczekać aż książki przyjadą mi do domu! Na pewno poświęcę jeszcze jeden post na to aby opowiedzieć o książkach i swoich odczuciach wobec nich. 


Ogromnie cieszę się z faktu, że rok szkolny powoli się kończy, natomiast hm zostały jeszcze jakieś 2 miesiące... Pocieszam się tym, że przynajmniej za oknem jest piękna pogoda i oh żeby się taka utrzymała już na dobre, chociaż w zasadzie mogłoby być cieplej. Póki co idę spać, właściwie najwyższa już pora... Mam wielką nadzieję, że ktoś z Was niebawem sięgnie do książki i filmu. W ogóle pewnie w życiu nie wpadłabym na ten film gdyby nie Ellie Goulding i jest piosenka "Beating Heart", która oczarowała oczarowała mnie do reszty, a teraz DOBRANOC ♥

love brightya.

2 komentarze:

  1. To popełniłaś błąd. Mogłaś najpierw poczytać opinie o książce,bo jest fatalna. Myślę,że wydałaś kasę w błoto,ale o tym już sama zdecydujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie, że nie :) czytałam naprawdę dużo opinii i tylko garstce nie podobały się książki i powodem było, że z reguły nigdy takich nie czytali, bo nie przepadają za tym rodzajem :)

      Usuń