czwartek, 31 lipca 2014

Coś chyba długo mnie nie było... Jak Wam wakacje mijają? Ja niedawno wróciłam z Hiszpanii i jak nazłość zachorowałam - angina, gorączka i te sprawy :( 

Ogólnie Hiszpania jest przecudowna (pomijając te trzy dni, kiedy lało i musiałam chodzić w długim rękawie, długich spodniach, i w pełnych butach), natomiast nie o nią mi chodzi. Najpierw byliśmy we Francji, w Disneylandzie. Jak dla mnie trochę przereklamowane, ale dla dzieci w wieku 9-12 lat pewnie świetna zabawa. Następnego dnia zwiedzaliśmy Paryż, który zachwycił mnie do bólu i już sobie obiecałam, że w przyszłym roku jadę tam z moją mamą :) Kontynuując, byliśmy pod wieżą Eiffel, pod Łukiem Triumfalnym, przy Luwrze, Sekwanie, Pałacu Inwalidów, Katedrze Notre Dame i wielu innych pięknych miejscach. 


W zasadzie pierwszy raz byłam na takim wyjeździe i pomimo tak długiej jazdy autokarem, polecam wszystkim, bo wspomnienia i ludzie są świetni. W sumie to by było na tyle. Może macie jakieś pomysły na post, które chcielibyście abym zrealizowała? - ASK.FM 

love brightya.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz