środa, 9 października 2013

W KOŃCU! CZAPKI, SZALIKI, RĘKAWICZKI 

Szukałam inspiracji na innych blogach, stronach o modzie, ale specjalnie nic mnie nie urzekło... Wybrałam sobie dwa, moje ulubione sklepy, a mianowicie H&M i ZARA, na których będę bazować, tzn. na tym co obecnie się w nich znajduje.

CZAPKI I OPASKI na głowę
Wszędzie pojawiają się te z dzianiny w stonowanych kolorach. Oczywiście nie jest to jedyny rodzaj materiału, bo wzięcie mają również angora, kaszmir, wełna i wiele innych.

http://www.zara.com/pl/

Miło, że z mody wyszły głupie szmaciaki, tzn. miałam kilka razy tak, że kupiłam czapkę albo w Cubusie albo w H&M i po pierwszym praniu zrobiło się mnóstwo małych dziurek.

Poza tym, chyba każdy jak był mały, miał czapkę z pomponem, którą wybitnie uwielbiał. Tak jak już mówiłam, moda lubi się powtarzać. Planuję za niedługo wybrać się na strych w poszukiwaniu jakiś 'staroci', bo już nie jednokrotnie zdarzyło się tak, że w szafie mamy znalazłam coś co było obecnie modne. 


http://www.hm.com/pl/
Ponadto cały rok ćwieki, wszędzie ćwieki.


SZALIKI I APASZKI I KOMINY
Czego najwięcej? Zdecydowanie ciepłych i grubych chust. Najlepsze? Kaszmirowe. Moim zdaniem przy doborze szalika, komina etc. na jesień/zimę, najważniejsze jest to, aby pamiętać, że będzie nam służył w najzimniejsze dni.

http://www.hm.com/pl/

Jaki mamy wybór? Ogromny. W sklepach znajdziemy przede wszystkim obszerne szaliki z grubej włóczki, miękkie ażurowe szale, szaliki z frędzlami i pomponami. Popularne są również dziergane kominy - z efektownym splotem, wykonane z kolorowej włóczki i ciekawie zakręcone.

http://www.zara.com/pl/
Wśród modnych motywów na pierwszy plan wysuwa się ponadczasowa panterka. Popularne są także szaliki w paski, kropki, pepitkę i motywy etno. Szaliki na zimę zostały tradycyjnie ozdobione norweskimi wzorkami.


RĘKAWICZKI
W tym sezonie mamy ogromny wybór, ponieważ modne są rękawiczki skórzane, wełniane, bez palców, z jednym palcem, długie, z futrem, kolorowe i ozdabiane.

http://www.hm.com/pl/
Jesienne must have: długie, skórzane rękawiczki. Bez względu na to czy ubieramy się jak ja ja to mówię "słodka Paryżanka", bardziej drapieżnie czy w stylu hard-rock skórzane rękawiczki są nieodzownym elementem stroju. 
http://www.zara.com/pl/
~
Tak już odskakując i nawiązując do rękawiczek. Dolce & Gabbana  w nieco humorystyczny sposób wykorzystali ten dodatek. W najnowszej kolekcji proponują nosić rękawiczki, ale wszędzie tylko nie na rękach... na głowie jako modny toczek, na szyi jako ciepły szal, a nawet w talii jako podkreślający wcięcie pasek. Jak dla mnie trochę śmieszne, no ale no ^^


~
I wracając :) Pamiętamy, że NAJWAŻNIEJSZE jest to, aby nasze dodatki nie tylko świetnie wyglądały, ale i były świetne w wykorzystaniu :)

love brightya.

11 komentarzy:

  1. ładne są te rękawiczki z zamkiem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieśniara mówi nam jak mamy się ubierać, dobre (Y)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. primo. powiedz mi to w twarz. due. napisałam gdzieś słowo o tym, że każę się komuś tak ubierać?

      Usuń
    2. Hahaha dobre anonimku, jak dla mnie też bez sensu .... pisze tu o dupie marynie ....

      Usuń
    3. hahahaha nikt wam nie każe wchodzić :*

      Usuń
    4. http://memytutaj.pl/media/created/72h3k3.jpg#_=_

      brightya dodawaj więcej postów *.*

      Usuń
    5. jee dzięki :) postaram się :)

      Usuń
  3. Zawsze znajdzie się taki, któremu nic nie pasuje. Moim zdaniem ma smak w doborze ubrań, jak i dodatków. Jeżeli coś ci nie pasuje, to po co wchodzisz na jej blog?

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog jest najlepszy <3 czytam regularnie i co najważniejsze wzoruję się na tym co jest tutaj przedstawione. Jesteś najlepsza na świecie :**

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo w końcu się doczekałam :) dzięki za post jest mega :*

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się tam podoba jej blog ;)

    OdpowiedzUsuń